Har du brug for service?
Vi er her naturligvis for dig!
Bestil din service i dag
Vi bestræber os altid på at give vores kunder den bedste og hurtigste service.
I vores samarbejde med både Konica Minolta Business Solutions Denmark, Develop Danmark og Xerox er du i de bedste hænder. Uanset hvilket produkt og løsning der passer din virksomhed, så ved vi hos Business Center Ørestad, hvor vigtigt det er for dig og din virksomhed at din print- og kopiløsning altid virker.
Derfor kan du på nedenstående telefonnumre altid kontakte din servicepartner og gøre brug af din “One of a Kind” servicekontrakt og hjælpen er på vej.
Har du brug for at tale med en konsulent hos Business Center Ørestad, Så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os på: 9669 0000.


Har du brug for service, nye toner, forbrugsstoffer, eller andet til dine Develop produkter, så kontakt:
+45 7011 0333



Har du brug for service, nye toner, forbrugsstoffer, eller andet til dine Xerox produkter, så kontakt:
+45 7010 7288


Har du brug for service, nye toner, forbrugsstoffer, eller andet til dine Konica Minolta produkter, så kontakt:
+45 7011 0333


Har du brug for hælp, rådgivning eller blot en snak på tværs af alle mærker og modeller, så har vores servicechef Kenneth Lauritzen, altid tid til dig. Hvis ikke det kan vente til Kenneth har tid, er du selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte hovedkontoret eller din konsulent.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Kenneth Lauritzen
Teknisk-/Supportchef



info
Develop Ineo
Develop produkter og softwareløsninger tilbyder en bred vifte af muligheder for at øge jeres produktivitet og gøre jeres daglige arbejde lettere.
De løsninger, vi tilbyder, tager udgangspunkt i vores viden om, at hver branche har forskellige udfordringer, og hver virksomhed har forskellige behov. De specifikke krav til jeres dokumentproduktion og -håndtering er den afgørende faktor for os – uanset om du er en nystartet, en lille eller mellemstor virksomhed.





info
Xerox
Alta&VersaLink
Uanset hvilken Xerox multifunktionsprinter (MFP)/alt-i-et-printer, du vælger, får du en brugervenlig grænseflade, pålidelig papirhåndtering, avanceret sikkerhed og sofistikerede værktøjer til omkostningskontrol.
Omdan din MFP til en smart arbejdspladsassistent med WiFi-opkobling, mobilprint, tabletlignende berøringsskærme og apps med tilslutning i skyen.




info
HP Produkter
Uanset om der er tale om små og mellemstore virksomheder eller globale virksomheder, har HP et skalerbart, fleksibelt og konsistent sortiment af hardware, software og tjenester. Med det nye sortiment af A3-MFP'er og en pakke af tjenester, som er designet til at opfylde virksomhedernes behov, slipper du for at tænke på udskrivning, så du i stedet kan fokusere på resten af din dag.
Find ud af, hvordan du kan lease eller købe de seneste A3-MFP'er og -printere fra HP på kontrakt.

