Året 2019

Vi startede året 2019 med 9 medarbejdere og er i dag 16!

Vi har ansat flere phonere, sælgere og back-end medarbejdere. Årsagen er organisk vækst og at vi generelt har mere at se til – vi er naturligvis stolte og glæder os til endnu et succesfuldt år i 2020.

Hos os i Business Center Ørestad arbejder vi altid målrettet mod, at have glade og tilfredse kunder. Vores konsulenter består af en skare af ildsjæle, der går langt for at servicere dig og din virksomhed. Vi tilbyder markedets bedste løsninger til kopi, print og dokumenthåndtering, fra bl.a. Xerox og Develop.

Business Center Ørestad er Xerox Guldpartner og er flere år, blevet kåret til årets Develop-forhandler.

Med flere års erfaring indenfor software og dokumenthåndtering, kan vi rådgive, udvikle og implementere digitale løsninger, der forenkler jeres kommunikative og administrative printerrutiner. Alle vores medarbejdere møder jer i øjenhøjde på jeres location, afdækker behovene og fastlægger den rigtige løsning frem til det endelige setup – på den måde er I altid i sikre hænder med Business Center Ørestad.

Scroll til toppen